Alla inlägg under augusti 2010

Av Jennifer Jarlestål - 31 augusti 2010 22:36

hatar att komne på rubriker..för jag kommer aldrig på någon hahaha ^^


Men först var de skolan idag , seg oh jobbig som vanligt. Efter skolan tog jag bussen hem till mamma..omg vad lat jag är. de tar typ 10 -15 att gå från skolan till mamma. Och den dåliga uppdaten är för att jag är hos min pappa , alltså inte lika mycket tillgång till en dator som jag har hos mamma. 

men what ever , var his älskling till halv nio  då jag åkte in till stan oh träffade min kusin oh satt oh pratade med henne i en time hihi, deter bleb ett väldigt rörigt inlägg men jag lover att blogga bättre imon då jag ska hem till mamma ! Nu är de natten för mig , puss godnatt   


puss på min älskling ! 


  

Av Jennifer Jarlestål - 31 augusti 2010 16:01

                 

Av Jennifer Jarlestål - 30 augusti 2010 18:12

Kompis , min söööta hund   


                 

Av Jennifer Jarlestål - 30 augusti 2010 17:27

Detta kommer bli ett bildlöst inlägg men lev med det. Haha.

För nu ska jag ut oh fotta hunden ! så vi hörs senare !


Av Jennifer Jarlestål - 30 augusti 2010 08:04

  T-shirt ; Svedala Rock , gratis

Linne under : H&M 49 ;-

Lack Thights : Gina Tricot 149 ;-

Av Jennifer Jarlestål - 30 augusti 2010 07:45

Vaknade av att älskling ringde oh väckte mig oh han ville bara prata..ahha så söt.

Är nu klar för skolan oh jag börjar om en timme så jag ska cykla om 45 minuter haha ! Men idag ska jag varjefall in till stan med Amanda , jag har jue inte några pengar så jag ska bara följa med oh kolla , vad hon ska göra de vet jag inte hihi   

Men nu ska jag bädda sängen oh sen ska jag slänga upp en dagens outfit !

Pussar !!

Av Jennifer Jarlestål - 29 augusti 2010 23:57

Otroligt bra film , väckte otroliga minnen hos mig. Rev upp gammla sår kanske ? Jag vet inte men guuuud vad jag grät , min farmor dog ju i cancer för två år sedan. Så de är nog ett väldigt känsligt ämne för mig även om jag inte visar det.

Så jag tänker berätta om hur de var under dessa helvetes månader då min älskade farmor var sjuk.


Kerstin Jarlestål.


Bomb bonland , legoland , Danmark , alla båtturer till tylön , alla övernattningar.

Allt de är bara minnen just nu.


De var en kväll då jag oh min syster Natalie åkte hem till min pappa. Mamma stannade längre än vad hon brukade oh pappa sa att han vill prata med oss. Jag hade absolut ingen aning om vad han skulle säga. Eller ah..jag anade inget så hemskt som de. Jag hade min farmor , hon var levande oh jag mådde jätte bra.

Jag såg på honom att han hade gråtit oh jag kände hur de hög till i mitt hjärta , något väldigt allvarligt hade hänt. De märkte jag direkt , för min pappa gråter ALDRIG.

Och så kom det.

- Farmor..har blivit sjuk..hon har fått cancer.

Jag kommer inte riktigt ihåg exakt hur han sa de. Men han förklarade vad de var för slags cancer hon hade fått.

Jag tänkte inte överhuvudtaget , allting sprack. Känslorna flög runt oh jag visste inte vad jag skulle göra ! Jag bara grät oh grät oh grät.

Dom skulle operera bort hennes cancer , oh de gjorde dom. 

Men de värsta försvann i någon vecka..sen var de tillbaka igen.

Varje gång jag hälsade på henne , de var INTE min farmor.

De var en väldigt väldigt smal tjej som låg där..hon var väldigt frånvarande. Jag hatade att vara på sjukhuset men ville inte vea att de kanske var sista gången jag träffade henne ? De funkade inte för mig. Allt kändes så overkligt.

Lite längre in så fick hon åka hem , hon sa typ att hon ville dö hemma oh inte på sjukhuset , så hon fick åka hem oh fick vård.

De varade inte länge.

Jag var där , kramade om henne och sa vi ses snart farmor. Jag älskar dig.

Jag var dum nog oh trodde att allting skulle bli bra. För dagen efter , 12.00 ringde mamma hem mig från min kompis. Jag förstod vad som hade hänt men ville inte inse de.

När jag kom innanför dörren rann tårarna på henne. Oh de började bli mer verkligt.

Så kom orden jag fruktat mest i flera månader ;

- Farmor är borta.

Jag kommer inte ihåg mycket mer av de ögonblicket förutom att jag satt eller ja..inprincip låg oh krålade på golvet oh jag skrek samtidigt som jag grät.

Mamma ringde Natalie som vägrade komma hem..då skrek jag ju såklart ännu mer för jag ville ha tröst , jag höll ihop mig själv inprincip..

Som jag sa så kommer jag inte ihåg mycket mer efter de..förutom begravningen. Den var hemsk. Riktigt hemsk.


Jag gick innanför dörren , jag kände ingenting kände inte för att gråta. Men så såg jag kistan. Där i låg min farmor , detta är sista gången jag "träffar" henne. Då brast tårarna oh jag grät igenom heeela cermonin. Jag ville sitta så nära kistan som möjligt med de kunde jag inte.. jag ville endå nte de..men endå ville jag de.

Än idag kan jag inbilla mig att jag ser farmor på stan eller i närheten av där hon bodde , oh de gör lika ont varje gång jag kommer på mig själv att jag bara inbillar mig.

Men jag saknar henne så sjukt mycket. Alla filmer där hon är med , där hon pratar , där hon ens har varit..de för ont.

Jag saknar & älskar min farmor som även var min bästa vän.


R.I.P Farmor. Jag älskar dig.


 



Av Jennifer Jarlestål - 29 augusti 2010 21:38

Nu ska jag plugga sen blir de oh kolla på Last song sen blir det natten !

Så godnatt så hörs vi imon !


 

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards