Alla inlägg den 3 september 2010

Av Jennifer Jarlestål - 3 september 2010 14:15

Älskade vovve  


   

Av Jennifer Jarlestål - 3 september 2010 13:27

Nu får jag ÄNTLIGEN sova länge :')

Första veckan i skolan har varit hemsk oh andra veckan har jag bara hållt på att somna..usha

Nu ligger jag i sängen oh myser haha. Ska ner oh dusha sen oh så ska jag tvätta av mig sminket oh sen te stan oh shoppa present te älsklingens mamma    eller ah han ska köpa en present oh han har köpt ostbågar till mig mohahah !!!

Ska äta upp dom så fort han kommer..busgit värre.

Men nu ska jag läsa lite bloggar oh fixa lite   



Denna söta saken fick jag på min oh min älsklings 6-månaders dag , Gunnar !


 

Av Jennifer Jarlestål - 3 september 2010 07:37

Mitt internet la av igår så han aldrig lägga ut någon bild på gårdagens outfit !


Men detta är dagens outfit :


  UCLA tjocktröja : Bik Bok 399 ;-

Gult linne ; Gina Tricot 149 ;-

Mjukisar ; Team Sportia 199 ;-

Av Jennifer Jarlestål - 3 september 2010 07:23

Vaknade klockan sju men sov till kvart över istället , as härligt ! Är skit trött men även vädligt förkyld på morgorna. Blää på de.

Idag ska jag hem till pappa vilket är lika med dålig uppdatering. Men ska försöka uppdatera så mycket som möjligt , kanske något inställt inlägg oxå ? Aja vi får se.

Ska även träffa älskling oh leta en present till hans mamma. Få se om vi hittar något   


 

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards