Alla inlägg den 10 september 2010

Av Jennifer Jarlestål - 10 september 2010 16:04

Har satt in chokladkakan i ugnen nu oh den är klar om 18 minuter , så har städat oh nu väntar jag på älskling. Igen haha. Men varjefall så fyller han ju 17 imorgon , min stora pojke !  

Men kakan blev smått fail så får se hur den smakar ..hahah tänk om den smakar äkligt. faaail..

Men nu ska jag passa min lillasyster så hörs vi senare   


 

Av Jennifer Jarlestål - 10 september 2010 13:39

       

                                       

Av Jennifer Jarlestål - 10 september 2010 13:11

Är hemma efter en galen dag/natt på Ön med klassen ! Och vi är låångt ifrån normala ..haha som om ingen redan visste de ^^

Men vi hade de super mysigt oh fick inprincip göra vad vi ville vilket var bäst !

Tog en massa bilder som kommer komma upp nu i nästa inlägg.

Var på en grill plats vid nio på kvällen oh de är ganska mörkt redan då , först satt vi vid en brasa oh bara myste sen skulle vi berätta spökhistorier ! Sen gå en slinga i skogen. Visst den var typ verklighet men vet inte om man ska tro på den. Men de var redigt äkligt endå haha.


Jossan oh Jag



 

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards