Alla inlägg den 7 september 2010

Av Jennifer Jarlestål - 7 september 2010 21:18

sitter och äter godis med pappa oh min syster , ska snart bädda upp bäddsoffan oh ligga i den oh mysa oh kolla film !

idag har jag ridit , känns som evigheter sedan ! Har saknat min älskade bäbis.

Skulle först rida lite dressyr men så stog de två 60 hinder. Jag kunde inte låta bli. han vägrade lite eftersom allt var nytt ställer fortfarande så de kan jag gå med på denna gången !

Imon ska jag kanske vara med min kusin annars ska jag bara plugga oh packa till ön med klassen !


de har varit väldigt dålig uppdate jag vet. men jag är hos pappa oh då funkar inte datan som jag vill alltså funkar de kanske bara en timme åt gången så de är min anledning.

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards