Alla inlägg den 24 september 2010

:)

Av Jennifer Jarlestål - 24 september 2010 14:58

nu är de äntligen bestämt om jag ska sluta blogga eller inte !

Jag ska fortsätta , hade ångrat mig som bara den om jag hade tagit bort bloggen juu !

Men jag ska inte blogga på devote eller bloggplatsen.

Utan jag ska börja blogga på blogg.se igen !

Skönt , ska göra bilderna bredare i själva bloggen och så ska de bli som en foto blogg !:)

Jag hör såklart av mig när jag börjar blogga där så dom som vill kan fortsätta följa.

De var de jag ville ha sagt :)

Av Jennifer Jarlestål - 24 september 2010 07:34

Har inte så mycket att blogga om på denna bloggen , allt känns tråkigt typ.

men har varjefall börjat på en ny blogg som jag kommer små blogga på tills jag fått en snygg design.


htpp://jenniferjarlestal.devote.se

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards