Alla inlägg den 19 september 2010

Av Jennifer Jarlestål - 19 september 2010 13:56

Har numera en skåning i huset. Skit kul haha (y)


Men nu är älskling påväg hem till mig. Vet inte vad vi ska göra med de kommer vi på senare. Är just nu jätte uttråkad oh jag ska plugga så mer uttrkad kommer jag bli wiiihuu.


Så vi hörs senare ! Eller jag ska hem till pappa så uppdateringen kommer bli bajs i veckan men ah. Och nu i helgen så ska jag åka till mickedala och fota en tävling hihih.



 

Av Jennifer Jarlestål - 19 september 2010 10:43

Är trött som bara den. Vaknade självmant 10.20 Fyyy vad jag innte tycker om asså.

Men sen ska jag in till staden för att träffa Andrea så ska hon hjälpa mig med mina sporrar eftersom jag är metalt efterbliven   

Sens ak jag tydligen till tågstationen och hämta en skåning som natalie ska träffa.

Sen bär de av hem igen oh då ska jag förmodligen plugga till älskling kommer till mig.


Gammal bild på mitt hjärta då han hade rosa hår (y)


 

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards