Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Jennifer Jarlestål - 2 augusti 2010 17:49

 


- 8 månader   

- Rix Fm kvällen med härligt folk.

- Min foder ponny.


 

- Huvudvärk !!!

Av Jennifer Jarlestål - 2 augusti 2010 17:07

Oh fy tusan vad jag känner att jag är trött. Vill bara lägga mig och sova och vakna ikväll. Men snart tror jag, kommer mitt hjärta så ska mysa tusan med honom. Men ikväll blir det grillning hos familjen Ehne , för vi kom inte på något vi kunde äta hah.

Ska lägga upp en hiss/diss snart oxå. Ska bara gå ner och ta en snabb dush för någon i mitt rum luktar apa...och jag är ensam i mitt rum ahahhaha xd Shit min humor alltså.

Men vi hörs snart !  

Av Jennifer Jarlestål - 2 augusti 2010 15:46

Åkte in till stan med mamma och Stefan istället , hittade absolut ingenting. Snacka om att jag blev besviken. Fanns inget på Bik Bok och ingenting på Gina Tricot heller. Men de var super nära att jag skulle göra ett ytterligare försök att ta hål i örat men jag fegade ur fråga mig inte varför ahah. Så ska göra det den 28 augusti tillsamans med min lillasyster eftersom hon ska ta hål i öronen som födelsedags present hihi.

Ska snart gå ner till familjen Ehne och fika lite , sen vid 5 eller 6 tiden ska jag nog träffa älskling , om han kan komma till mig vilket vi får hoppas på !

Och de är vaaarmt ! Fy f*n asså ahah ^^

Träffade Herman och Cassie inne i stan annars såg man inget folk. Alla ligger väll på stranden haha.

Men ska gå typ nu så vi hörs senare !  

Får bli en bild på hälge oh ja :)


 

Av Jennifer Jarlestål - 2 augusti 2010 13:18

Vaknade för jag vet inte hur längesedan men kanske snart en timme ? Venne hahaha.

Idag är de som sagt 8 månader med mig och mitt älskade hjärta. Träffar honom senare eftersom han jobbar !


Idag ska jag nu städa mitt rum..eller så solar jag om de inte blåser för de är bara jobbigt att sola då. Vi får se hur jag löser detta hihi.

Trött som tusan så ska börja fixa frukost nu !  

Av Jennifer Jarlestål - 2 augusti 2010 01:42

Nu är jag hur trött som helst , ska sova nu och sen imon är de 8 månader med mitt älskade hjärta. Bloggar mer imon. Godnatt sov gott alla söta läsare !   


 

Av Jennifer Jarlestål - 2 augusti 2010 00:59

Skrev ett suuuuper långt inlägg om mitt hjärta oh då loggas jag ut och allt raderas..suuuuck   


ChristofferSvensson

AndreDecemberTvåtusenNio.

Då fick jag dig mitt älskade hjärta , jag har aldrig varit så kär och förälskad som jag är i dig nu. Du får mig känna mig så sjuukt trygg. Kollar jag in i dina ögon ser jag bara kärlek. Jag älskar de och jag älskar DIG mer än något annat på denna jorden. Så länge de finns stjärnor på himmlen så länge älskar jag dig.


Första gången vi träffades var vi knappt medvetna om det , men endå hann du kalla mig bitch ahha sötnos ;)

Men vi kommer inte ihåg den dagen så mycket heller utan allra första gången vr när jag skulle träffa Philip när ni var och dansade.

Du fick min uppmärksamhet direkt. Du var så underbart vacker och fin. Redan då började jag tänka på ; tänk om jag blir kär i honom ..?

Jag trodde alldrig i hela mitt liv att du skulle vilja ha mig. Men de var för jag inte kände dig mitt älskade hjärta. Några veckor efter så började vi umgås. Första gången jag skulle vara ensam med dig , omg jag höll på att dö jag visste inte hur jag skulle vara eller vad jag skulle säga , men de var inga problem eftersom vi var så lika så vi visste exakt vad vi kunde prata om. Allt var så perfekt med dig. Jag var rent utav lycklig. Du har fått mig inse att man ska älska livet , ta dagen som den kommer och skita i alla som snackar skit och trycker ner en.

Jag är så otroligt lycklig att jag har dig. De är helt sjukt. Tack vare dig har jag fått nya vänner , och DU har gett mig 8 månader av ren kärlek , vi har gåt igenom mycket. Men vi har klarat oss ur det.

Jag älskar dig mest av allt i hela världen min älskling.

2/12 - 2009   


           

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards