Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Jennifer Jarlestål - 6 augusti 2010 20:30

 


- Jag har ridit i elva år på ridskola , de är inte förens förra sommaren jag fick foder ponny för första gången.


- Jag är väldigt väldigt svag för killar som sjunger och spelar gitarr.


- Jag har varit fan av Tokio Hotel i i fyra år.

 


- Mitt längtsa förhållande är 8 månader. Alltså de jag har nu och de kommer bli mycket längre !

Av Jennifer Jarlestål - 6 augusti 2010 19:30



Devon Werkheiser - If eyesCould speak.


Älskar låten något enormt !

Den finns även i filmen Love at first Hickup.

Av Jennifer Jarlestål - 6 augusti 2010 15:05

Har ätit klart nu och ska ta bussen som går halv fyra hem till älsklingen. Men jag lär få sitta inne i stan en stund för kommer förmodligen missa bussen ahha.

har nu ätit två packet bacon , mohahah jag är mätt varjefall   

Men tycker synd om min lillasyster som oxå ville ha bacon så fanns de inga kvar till henne. Då var de inte lika kul att vara mätt   

iDag ska jag ju till älsklingen , och då blir de fredags mys hihi !

Kolla på någon film och sen ska vi nog äta lite godis.

Men nu ska jag fixa lite ett tidsinställt inlägg som komemr komma under tiden då jag är borta !

Puss ;D

Av Jennifer Jarlestål - 6 augusti 2010 13:58

Vaknade vid halv två eftersom jag blev väckt andra gången då.

Har legat i sängen oh degat hur länge som helst. Sen kom min katt och la sig bredvid mitt ansikte..? Då undrar jag om min katta är heeelt sjuk i huvudet eftersom han aldrig gör så annars ?

Cp katt   

Idag ska jag och älsklingen ha myskväll. Hoppas jag haha ^^

Eller ska hem till honom vid fyra och äta där , sen stanna te tio.

Men nu ska jag ner och äta "frukost" ska typ laga bacon eller något. Ohhh vad gott !!  

Vi hörs snart !


   

Av Jennifer Jarlestål - 6 augusti 2010 00:00

Svaren ;


N A T T H A frågar ;

- Kan du inte ha en omröstning ?

När började du blogga ?

Svar ; Har en omröstning nu !:D

För ett år sedan kanske ?


Josefine frågar ;

- Vad vill du uppnå med din blogg ? ^^
Svar ; jag vill bara kunna skriva av mig och prata med nytt folk !

Men de skulle ju vara kul om bloggen blev större än vad den är , men absolut inget jag strävar efter !


Johanna frågar ;

- Hej..hur gör du för att komma igång med bloggandet ? Har jätte svårt att komma igång.

Svar ; Jag vet faktiskt inte. Jag skriver de första som kommer upp i huvudet , de som har hänt eller kommer att hända.


Gingerheart frågar ;

- bästa resemål ?

Svar ; Grekland helt klart !


R frågar ;

- Vad läser du för böcker nu i sommar ? Har du någon favorit ?

Svar ; Twilight böckerna läser jag om nu för 3 gången. Så dom är helt klart en favorit.


Cindy frågar ;

- nån favvo artist ? favvo färg ?

Svar ; hum...Tokio Hotel och Justin Bieber ligger varmt om hjärtat. Rosa tror jag !


Anna frågar ;

- bästa med att blogga ?hum..alla posetiva kommentarer och alla härliga männsikor !

Läser du några kändisbloggar ? Kissie , Kenza , Paow , Amir och Dessie !

Favorit färg ? Rosa i think =)


Joz frågar ;

- Hur gammal är du ?

Svar ; jag fyller 14 om en vecka !


Sandra frågar ;

- Vad är de knäppaste du har gjort ?

Svar ; oj..jag har gjort mycket knäppt. Så jag vet faktiskt inte !


Tova Söderström frågar ;

- Brukar du tävla , isf vlka klasser , vilken nivå , klubb , lokal , regional ?

svar ; eftersom jag och min foder ponny ha fått kämpa mycket för att bli ett fint ekipage så har vi bara vara ute på en clear round !Och jag tävlar för Skedala Ridklubb.


Jennifer frågar ;

- Vad för musik tycker du om ?

Svar ; mycket rnb men även rock !


Sofia frågar ;

- Vad tycker du mest om ?och vad hatar du mest ? Du får välja tre av varje ;p

Svar ; Tycker mest om ; Vänner , Min foder ponny och min pojkvän.

Hatar mest ; svikare , lögnare och insekter.


Ullis frågar ;

- Har du alltid gillat djur ? och hur många har du ?

Svar ; Jag har älskat djur sedans mååånga år tillbaka. Jag har tre stycken ! en hund och två katter !


Hanna frågar ;

- Vad fick dig börja blogga ?

Svar ; slumpen !


Josefin. Mamma till Theo frågar ;

- Vad vill du uppnå med din blogg ?

Svar ; jadu.. vill bara skriva av mig och ge tips , lära känna nya människor !

Visst de gör jue inget om bloggen blir lite större men de är inget jag strävar efter !


Mikaela frågar ;

- Vilka tre saker tycker du bäst om hos dig själv ?

Svar ; oj..svår fråga. Men mina ögon..mitt hår ibland och mitt skratt ^^







Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards