Alla inlägg den 15 augusti 2010

<3

Av Jennifer Jarlestål - 15 augusti 2010 18:59

Snart är den min !


 

Av Jennifer Jarlestål - 15 augusti 2010 17:25

Förbannat att jag somnade nu.

Kommer jue defenetvit inte kune somna sen. Och jag vet inte hur länge jag sov heller. Bajs vad sur jag är.

Ska äta tacos snart sen blir de kolla film , Step Up och äta kanelbullar sen ut och springa med hunden , haha eller nej. Men något liknande så jag blir trött till sen.

Av Jennifer Jarlestål - 15 augusti 2010 15:32

Är trött som tusan eftersom jag och min fina älskling blev väckta ungefär vid 11 !

Blää. Men måste vända på bygnen s jag kan sova om kvällarna..

Men jag och älsklingen hade de jätte mysigt och kollade på film och myste !

Nu ligger jag bara i sängen och ska snart läsa den tredje twilight boken sen ska jag se på film. Alltså är de bara en mysig slappdag idag ! Mysigt , de behöver jag.


Men ridningen idag gick super ! Förutom att lilla hjärtat blev arg på alla flugor   

Under ridningen var han i sin egan lilla värld men han kämpade på som bara den. Så red kanske bara i 35 minuter. Puss på min fina ponny   


 

Av Jennifer Jarlestål - 15 augusti 2010 15:07

Hemma nu men ska ner och dusha håret så vi hörs så fort jag är klar med det !

Av Jennifer Jarlestål - 15 augusti 2010 00:22

Älsklingen är på toa och gör sig i ordning , nu ska vi kolla film sen ska vi sova. Mysigt värre !

Hör av mig imon när jag vaknat eller när jag varit i stallet. Ska damsuga mitt rum och sånt imon så ingen bra uppdatering ! Pussen !


 

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards