Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Jennifer Jarlestål - 3 augusti 2010 22:49

Kommer inte på någon vettig rubrik ahah.

Men eftersom min uppdatering har varit urusel idag så ska jag försöka lägga in några inlägg nu ikväll oh imon ska jag jue försöka blogga så mycket som möjligt !

Nu ikväll ska jag lägga in lite kläder och rensa min gaderob och städa lite. Hihi , hittade btw en skit snygg väska hemma hos pappa som jag använde i typ femman. Ska börja använda den nu igen tills jag får den jag vill. Wiiie   


Väldigt skryklig dock ahha


 

Av Jennifer Jarlestål - 3 augusti 2010 22:05

Har inte skrivit ett enda inlägg idag ? Fyy , inte bra. Fy Jennifer.

Men har inte hunnit idag eftersom alla var på mig från början imorse , jag sov förlänge , jag åt inte och jag var tvungen att åka till Annette och packa ner min kläder med mera. Och guuuuud vad jag har saknat alla djuren ! Helt sjukt , eller sinnes sjukt. Jag skulle kunna börja gråta på plats alltså..

Men fick mysa med dom små hjärtanen i två timmar ungefär. Sen vid 10 i 4 åkte jag hem till älskling och myste med honom.

Kom hem för en stund sedan och nu sitter jag lyssnar på musik och tar de lungt. Ska nu svara på kommentarer !



Mina små hjärtan   ( dom ser inte så mysiga ut eftersom dom blev förvånade med dom är helt underbara )

   

Av Jennifer Jarlestål - 3 augusti 2010 01:24

Jag saknar Rocky   

De är en Chiwawa som bor hemma hos min låtsas pappas pappa. Han är så sjuukt gullig och heelt under. Sov med mig två nätter i rad, oh de gulligaste av allt , han sov under täcket vid mina ben. Naaw :')

Elsa ( hans mamma ) ska kanske få valpar nu till hösten och såklart har vi redan tingat en !


Kolla så liiten han är !!!

 

Av Jennifer Jarlestål - 3 augusti 2010 00:37

Är hemma från familjen Ehne , har haft de mysigt och såklart har jag varit på med deras systemkamera oxå ! De är precis en sån kamera jag vill ha wiihuu. Fyller jue år om nio dagar hihih , taggad till tusen..

Imon får man hoppas på fint väder men ska ta itu med mitt rum och sen sola så jag får mer färg nu innan skolan börjar vilket den gör den 23:e augusti...damn.

Längtar INTE det minsta. Eller jo efter alla vänner i skolan men inte mer..

Men nu ska jag fixa lite på mitt rum sen ska jag blogga ännu mer wihuu. Flummigast är jag   



Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards