Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Jennifer Jarlestål - 11 augusti 2010 20:44

Rubriken säger allt. Det är till och med bud på att gå och lägga sig så fort jag har gjort mig i ordning.


Idag har de varit kanon.. om man bortser från vädret. Men de var oxå segt att stå upp i flera timmar.

Men annars var de väldigt fina hästar , och en häs jag höll i blev totalt kär i den !

Och vet niii ????

IMON ÄR DET MIN FÖDELSEDAG   

hoppas på en systemkamera haha ! annars får jag nöja mig med pengar.. eller ah vi får jue se !

Men detta är de sista inlägget idag och vi hörs imon.

Av Jennifer Jarlestål - 11 augusti 2010 14:00

  Tidsinställt inlägg  


 

Visste ni att ?


- Jag är redigt allergisk mot pollen

- Jag ska börja satsa stenhårt på hästarna nu när vi bytar stall.

- Jag H A T A R min engelska lärare.

Av Jennifer Jarlestål - 11 augusti 2010 13:15

 Tidsinställt inlägg  


Nu är jag antagligen hos min foderponny och rider !

Dagens övning kommer bli samma som förra gången eftersom han var så löjlig och tänkte vägra på en ytte pytte bom !

Lägger upp förklarningen igen och min kommentar om själva träningen !


Förklaring ;

För er som inte har läst om denna övning innan.

Man lägger ut två bommar och båda ska vara på medel linjen ungefär , ena bommen i mitten och ena lite mer mot kanten , elle en lättare förklarning lägg bommarna på volten.

Så ska du gallopera eller trava över dom , styra rakt. Detta är en lydnas övning ungefär.

För i galoppen ska man försöka ha samma antal galopp språng. Men du kan både öka och minska.

Du kan ha 8 galopp språng eller 9 du bestämmer helt och hållet själv.


Kommentar ; Jag tycker denna övning är jätte bra eftersom jag behöver jobba med min ponny med sånt här och rekomenderar den starkt !


 

Av Jennifer Jarlestål - 11 augusti 2010 04:52

Jag gick och la mig vid..tjugo i tolv för att jag ville sova. De var för..fem timmar sedan.

Och de har redan börjat ljusna. Ohhhhhh   

Och jag ska upp klockan tolv idag..blääää.

Kan inte sova utan min älsklings sällskap !

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards