Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Jennifer Jarlestål - 24 augusti 2010 21:25

Men orkade inte kasta mig över datan de första jag gjorde när jag kom hem så jag drog in till stan för att fixa saker som inte blev av. Haha kanon asså (y)

Men drog hem till älskling oh myste istället.


Min skoldag ;

Fyyyyyy faaan vad jobbigt.


Idrott ; Simmade 1000 meter i storm blåst oh sol ? Vilket väder. Fet diss asså !


Slöjd/Syslöjd ; Började på min nessecär som ska bli svart och innanför ska de bli ljusblått ^^


So/Samhällskunskap ; Fick en pärm som vi skulle ha alla våra papper i i alla olika ämnen sen jobbade vi lite med de olika partierna ^^


Lunch ; E U U U W


Fysik ; repition


Språk/Tyska ; Fick ha någon gubbe som inte ens kunde tyska ? yääh..sen skulle vi få läxa men alla fick inte böcker idag så vi slapp de !! göttans !  


Projekt tid ; De börjar inte förens om några veckor så vi åt tårta istället haha

Av Jennifer Jarlestål - 24 augusti 2010 07:09

Måste ner till brottet oh simma och de är typ minus grader ute enligt mig. Får ryck.

Bloggar efter skolan så vid tre

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards