Alla inlägg under augusti 2010

Av Jennifer Jarlestål - 7 augusti 2010 17:00

 


Går ni i någong sport ? Såfall vilken ?

Av Jennifer Jarlestål - 7 augusti 2010 15:35

Har nu ätit och funderar på att gå ner och dusha.

Längtar tills min födelsedag men alla jobbar då..skit kul.

Men de är fem dagar kvar så de kan jue ändras.


Men bestämde mig för att inte skriva om min ponny eftersom de är en vääääldigt seg berättelse hah.

Men jag ska ner oh dusha nu så ska jag försöka komma på ett roligt inlägg till lite senare !  

Av Jennifer Jarlestål - 7 augusti 2010 14:35

Jag vaknade vid två idag och de är bara åtta besökare på min lilla blogg idag. Känns väldigt vädligt illa om jag får säga mitt.

Men inatt , som ni ser på mitt inlägg om min katt , så har han hållt mig vaken hela natten pga hans snarkande !! Så vid kvart över fyra har han lekt med någon tråd eller något och sen har han tvättat sig vääääldigt högljudt.

Har varit nere en stund , hälsat på mormor och tagit två kakor.

Så nu ska jag ner och äta lite mer..

Puss hej så ska ni få en liten histioria om mig och min ponny lite senare !  


 

Av Jennifer Jarlestål - 7 augusti 2010 02:57

  Asså seriöst , jag får spel !

Vilken sötnos. Har sagt länge att jag vill ha en mopps och nu är jag så sjukt kär.

Skulle lätt kunna ta denna sötnosen och bara springa iväg för mitt liv !!

Mitt nya husdjur helt klart !


Bilden hittades på denna bloggen ; http://matildays.blogg.se

Av Jennifer Jarlestål - 7 augusti 2010 02:44

Min feta katt ligger och snarkar som tusan på min matta. Skönt att tjockisen får sova gott men inte jag .. schysta klubben här asså , jag är såhär besviken på min katt :  

Funderrar på att läsa lite.. eller fixa med bloggen ?

Men de finns inte så mycket att göra på bloggen eftersom jag är rätt nöjd..

men jag vill inte läsa för Edward lämnar Bella för han tror att han nt är bra för henne , oh jag regarar som tusan på de sitter och stor bölar haha.

Eller så går man kan man gå och sparka på katten så han vaknar..DET låter däremot som en lysande idé !  


 


cp katt !

Av Jennifer Jarlestål - 7 augusti 2010 00:31

Har haft fredagsmys med pojkvännen och åkte hem till mig och var med ett par kompisar som jag inte träffat på länge. Mysigt mysigt.

Ska förmodligen kolla på filmen änglavakt med min syster, hihi.

Har aldrig sett den förr men den verkar bra så man får jue se..

Men med detta inlägg säger jag godnatt så hörs vi imon !!


Min katt är förresten den mysigaste just nu , ligger och sover så sött på mattan :')


 

Av Jennifer Jarlestål - 6 augusti 2010 20:30

 


- Jag har ridit i elva år på ridskola , de är inte förens förra sommaren jag fick foder ponny för första gången.


- Jag är väldigt väldigt svag för killar som sjunger och spelar gitarr.


- Jag har varit fan av Tokio Hotel i i fyra år.

 


- Mitt längtsa förhållande är 8 månader. Alltså de jag har nu och de kommer bli mycket längre !

Av Jennifer Jarlestål - 6 augusti 2010 19:30



Devon Werkheiser - If eyesCould speak.


Älskar låten något enormt !

Den finns även i filmen Love at first Hickup.

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards