Alla inlägg under augusti 2010

Av Jennifer Jarlestål - 29 augusti 2010 20:59

  Linne ; H&M 49 ;-

Shorts ; New Yorker 49;-

Av Jennifer Jarlestål - 29 augusti 2010 18:59

Bilderna blev inte bra idag , antignen är dom suddiga eller så ser han skit rädd ut.

Men men , får ju bara öva så ska de gå   

Så klaga inte hahah xd

Även bilder på de nya stallet & Hälges box !


 

 

 

 

 

  Vädliiiigt suddig...

  Fokus på hans ben bara så ni vet ^^

  Jag älskar dig   

Av Jennifer Jarlestål - 29 augusti 2010 17:24

Hemma från en super mysig dag/kväll/natt hemma hos min älskling.

De var kräftskiva som jag har skrivit innan tror jag ? Men varjefall , de var mysigt oh trevligt men jag blev trött vid ett kanske ? Så vi gick och la oss men somnade inte förens typ halv tre.

Sen har de inte hänt så mycket , låg och kollade på film en stund innan stefan körde och hämtade mig oh körde sen till de nya stallet ! Kommer bilder senare !  

Men nu ska jag ner i dushen oh ta hår inpackning och sen blir de lägga upp alla nya bilder i bloggen oh sen blir de plugg jiiippiiiee !!


 

Av Jennifer Jarlestål - 28 augusti 2010 13:39

  Adidas tjocktröja ; 700 ;- Teamsportia

Randigt Linne ; 99 ;- BikBok

Thights ; 49 ;- H&M

Av Jennifer Jarlestål - 28 augusti 2010 13:10

Var uppe vid sju och sjöng för min lillasyster , hon var redan vaken men endå ahha ^^

Hon fick en cykel , petshop kanin , trosor och strumpor ! Haha man  visste inte om hon var nöjd över presenterna eller inte för hon sa inget eller såg inte glad ut haha , men hon verkade bli glad som tur var.

Sen ikväll blir det kräftskiva hos min älskling så sover jag över där tills imon. Mysigt som tusan   

Sen på söndag ska jag rida eller ah jag ska åka till de nya stället så jag ska bara fotta honom och sen ska jag bara leda runt honom i området så han vänjer sig så ska jag börja rida lite senare i veckan eller nästa ! Beror på hur lugn han är !

Men nu ska jag fixa mig , så ni får lite bilder från imorse då vi sjöng för min lillasyster !


            Grattis älskade lillasyster på din 6 årsdag !

Av Jennifer Jarlestål - 27 augusti 2010 23:34

Mina första bilder med kameran så klag inte haha !


                  Min söta lillasyster som fyller 6 år imorgon ! Grattis sötnos !   

Av Jennifer Jarlestål - 27 augusti 2010 17:13

Skulle åka oh köpa ägg med älskling för vi skulle baka en kaka till min lillasyster som fyller 6 år imon !

Så cyklar han under ett träd , jag sitter jue på paket hållaren. Oh vi pratar på som om ingenting har hänt oh sen så känner jag hur något landar i mitt huvud typ ?

Självklart får man den reflexen att man tar sig i huvudet och allt var kletigt oh äkligt.

Jag trodde de var fågelbajs så blev sjukt irreterad men de visade sig vara ett ruttet äpple som hade ramlat på mitt huvud.

Bajs bajs..



MIN SYSTEMKAMERA HAR KOMMIT !!!        

Just nu laddar den så imon ska jag fota lite oh såklart senare ikväll !


 


Av Jennifer Jarlestål - 27 augusti 2010 07:25

Nu är jag nästan helt säker på att jag är sjuk. Min hals är helt cp oh jag är täppt i näsan oh välidgt väldigt hängig.

Men ska till skolan endå.. känns onödigt att gå hem sista dagen,

men nu ska jag bli klar , hörs senare !

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards