Alla inlägg under augusti 2010

Av Jennifer Jarlestål - 24 augusti 2010 07:09

Måste ner till brottet oh simma och de är typ minus grader ute enligt mig. Får ryck.

Bloggar efter skolan så vid tre

Av Jennifer Jarlestål - 23 augusti 2010 19:27

Hahah ^^ Tror inte någon av er fattade min rubrik men ah de är Two and a half men ^^

Kollar på de just nu , haha ett av mina favorit program wii !

Sen blir det nog att kolla på Danska Hollywood fruar ..ingen mening med det programmet.

Men vi hörs senare   

Av Jennifer Jarlestål - 23 augusti 2010 16:48

Har varit i stan med älskling och pappa och fixat min mobil , eller ah fixat 5000 gratis sms varje månad i ett år ! wihuuu glaaad   

Och om några dagar kommer jue min kamera längtar som tusan !

Ni ska få se en bild på min fina skola...


Ursäkta språket , men detta är f*n de tattigaste någonsin.


 

Av Jennifer Jarlestål - 23 augusti 2010 13:27

Usch , fy och blä vilken jobbig dag. Har fått massa papper , vårt schema ( som suger btw ) och pratat och lekt med vårat arbetslag. Och maten är värre än förra året ! Vi kunde dela potatismosen i klumpar och knäckebröden var från förra terminen och mjölken var typ som grädde. Euw.

Skit kul att träffa alla härliga i klassen igen så har egentligen haft en massa mys med klassen idag.

Imon är de jue bara att tagga simmning klockan 08.15..NOT !!

Inte taggad det minsta. Tyck synd om mig alla läsare !

Men nu ska jga ringa pappa sen ska jag åka in till stan och fixa pengar på min Iphone !


Och om minst fyra dagar får jag min systemkamera   


 

Av Jennifer Jarlestål - 23 augusti 2010 08:19

Som rubriken.

Ska snart åka till skolan för att träffa amanda.

Vi kommer dö , hörs senare !

Av Jennifer Jarlestål - 22 augusti 2010 21:19

Så är denna min   


 

Av Jennifer Jarlestål - 22 augusti 2010 15:08

Båda två är avlivade...


Älskar er   


 

..

Av Jennifer Jarlestål - 22 augusti 2010 15:01

Som ni kanske vet så mådde jag inte så bra igår då jag skulle säga hejdå till min föredetta låtsas mamma Annette. Som skulle flytta hem till Dalarna och hon tar alla djuren med sig hem..vilket är kanske de jobbigaste ? Att förlora henne men även alla djuren som betyder så mycket.

Och två av dom fick Annette tyvärr avliva vilket var jobbigt.


Men idag så blev jag hämtad 20 i 1 av Stefan så körde han upp mig till stallet. Och Hälge var super mysig och suuuuper kärleks full ! Hade honom utan grimma vid flera tillfällen och han luktade bara på golvet oh boxarna oh puffade lite på mig. Sötnos !

Nu ska jag ner , dusha och ha hårinpackning sen ska jag äta en massa godis och kolla film !

Bäst att ta de lungt nu när de är första dagen i skolan imon........  

Presentation


Inget kan stoppa oss Älskling.
Inte ens tiden.

Omröstning

Nu när jag har systemkamera , tycker ni att jag ska ta en massa bilder oh lägga ut eller fortsätta som innan ?
 Lägg ut fler bilder ! :)
 Jag vet inte.
 Tycker du ska fortsätta som vanligt.
 Bryr mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards